Mobile Web

VFS Online oferă o gamă completă de programe și strategii de Marketing pe Mobil

Jucătorul Google

Secțiunea Mobile Web a devenit foarte importantă și necesită o atenție deosebită. Google până în prezent a acordat prioritate în analiza versiunii desktop, chiar dacă majoritatea vizitatorilor foloseau dispozitive mobile. Acum Google verifică și alte elemente.

Utilizatorii de mobile

Utilizatorii de mobile nu doresc să mărească pagina sau să dea scroll în lateral pentru a citi un articol. Designul Mobile Friendly și optimizarea pentru indexare a paginilor pe mobil elimină acest potențial risc.

Câștigul din publicitate

Site-urile care se încarcă pe mobil în 5 secunde au câștiguri provenite din publicitate de 2 ori mai mari, o rată de vizibilitate a reclamelor/anunțurilor mai mare cu aproximativ 25% , dar și sesiuni medii cu 70% mai lungi, decât cele ale căror site-uri se încarcă în 19 secunde.

Timpul de încărcare

Timpii lenți nu fac altceva decât să împiedice utilizatorii să interacționeze cu site-ul. Mai mult de jumătate dintre vizite sunt susceptibile de a se încheia dacă încărcarea paginii durează mai mult de 3 secunde, iar unul din doi utilizatori se așteaptă ca o pagină să se încarce în două secunde.

Mobile Marketing

1. Stadiul cunoașterii

1. Stadiul cunoașterii

Voce, mesajul de marketing este transmis prin voce. Internet, mesajul de marketing este transmis printr-o conexiune de date. Mesagerie,  mesajul de marketing este comunicat utilizatorului în zona comunicării cu apropiații. Conținut informativ, mesajul de marketing este plasat într-o zonă pe care utilizatorul o accesează pentru informare, distracție, tranzacții.

CONTACTEAZĂ-NE!

Mobile Marketing

2. Aplicații de mobile marketing

2. Aplicații de mobile marketing

SMS limitează numărul de caractere la 160. MMS permite expedierea de mesaje care să conțină atât caractere alfanumerice, cât și fotografii și audio/video. Email-ul permite comunicarea prin text, imagini, clipuri video, etc. Navigarea pe Internet permite specialiștilor în marketing să livreze mesaje sub formă de text sau bannere pe terminale mobile.

CONTACTEAZĂ-NE!

Mobile Marketing

3. Convergența media

3. Convergența media

Mobile marketingul este parte integrată în convergența media globală.
Convergența media la o rețea globală permite lansarea unei singure campanii de marketing pe toate mediile prin care se poate comunica cu potențialul client.
Plecând de la radio, televizor, telefon, Internet, panotaj stradal, cinematograf, locații de distracție.

CONTACTEAZĂ-NE!

Mobile Web și prioritățile Google

Care sunt principalele elemente verificate acum de Google?

Fonturile la scară pentru o citire usoară pe dispozitive mici
Elemente de atingere, cum ar fi butoanele ușor de utilizat
Site-urile bazate pe Flash, care nu rulează bine in browsere mobile, trebuie să permită boților Google să le acceseze cu crawlere CSS & JavaScript
Dacă ai URL-uri separate pentru dispozitive mobile, utilizatorii de telefonie mobilă trebuiesc redirecționați de pe adresa de URL pentru desktop la adresa de URL pentru mobil
Evită link-urile încrucisate irelevante
Timpul de încarcare a paginii pe mobil

Mobile Design 100%
Fonturi 95%
URL-uri 89%
Speed 100%